Aktualności

* Startujemy na Virtual Stable Association, Liliowej Zatoce & Hipodromie Dynasty
* Przyjechała do nas klacz hanowerska - Petit Coeur, która po aklimatyzacji zasili nasze szeregi w skokach przez przeszkody.
* Zaktualizowaliśmy nasz katalog ofert. Zachęcamy do składania zamówień! Pojawił się również kalendarz, gdzie możecie sprawdzić planowane w Summer Berry wydarzenia i zawody.
* New! Bugatti zdobył swoją pierwszą *!

piątek, 25 marca 2016

Podsumowanie dni hodowlanych & wyniki

SPRZEDAŻ KONI
Ku mojemu rozczarowaniu Zeniba & Cochise nie znalazły domu. Jeżeli ktoś by się jeszcze namyślił, nadal są do kupienia :) 

ogier White Chocolate trafia zaś do Avi! 
> galeria
Od razu chciałabym przeprosić, bo coś mi się pokićkało i zamiast 12, koń ma 10 zdjęć. 
Czekam na rodziców, których dla niego wybrałaś no i oczywiście boks :) 

DARMOWE OFERTY 
Przyznam, że trochę się zawiodłam. Liczyłam na więcej chętnych osób, ale cóż. Life is brutal! Nie mniej jednak dwa urocze araby znalazły nowy dom, co mnie bardzo cieszy :) 
O pakiet dokumentów proszę się upomnieć po wstawieniu boksu. 

o.Takkar 
oo
*Carrera x Magnetic Eo 
predyspozycje: WKKW 
właściciel: Winter Mist 
> galeria <


Z Nymphetamine miałam mały problem ;_; 3 razy znajdowałam jej zdjęcia, podpisywałam i nagle przypadkiem odnajdowałam już tego konia w wircie... Dlatego tym razem podpisałam tylko 3 zdjęcia i jeżeli okaże się, że tego konia nikt nie posiada, dam Ci pozostałe. 
...

k. Nymphetamine 
oo
*Carrera x Crazy Rush 
predyspozycje: wystawy, dresaż 
właściciel: HK Saphira
> galeria <

Czekam na boksy koników! Zgodnie z obietnicą cała trójka weźmie udział we wspólnym terenie który niedługo postaram się skrobnąć. Napiszcie mi tylko w komentarzu jeźdźców ;) Jeżeli nie jesteście zadowolone z kopyciaków - śmiało piszcie. Będę szukać dalej. 

Darmowe oferty przedłużam do końca marca. Jakby jeszcze ktoś zdecydował się na nowe konisko - Zapraszam Serdecznie <3 

WYSTAWA
Tutaj miałam nie lada orzech do zgryzienia! Wszystkie konie są świetne, ale wiadomo - na pudle są jedynie 3 miejsca. 

Niemieckie: 
  1. Quinoche | Anemone Stall |
  2. Dark Chocolate GW | Black Power Stud |
  3. Golden Bay | Black Power Stud |
Arabskie: 
  1. Barahir | Estrella Sport Stable |
  2. Montage JMA | Jakarta Arabians |
  3. Ajmal Maghreb | Jakarta Arabians |
Folbluty: 
  1. A New Star | WHK Lider |
  2. Fame Warrior | Estrella Sport Stable |
Barokowe: 
  1. Lady Deathstrike | WHK Anarkia |
  2. Solitary Shooter | WHK Lider | Następnym razem nie przyjmę nie podpisanych zdjęć 
  3. Devil's Dance | Estrella Sport Stable |
Kuce:
  1. Zazou | Anemone Stall |
  2. Rembrandt | Anemone Stall | 
  3. De Lux Champion | WHK Lider |
Inne: 
  1. Aegon | Black Power Stud |
  2. Devin | WHK Anarkia | 
  3. Tokhtamysh | Jakarta Arabians | 

Na koniec pragnę życzyć wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT! 

5 komentarzy:

  1. Nymphetamine już jest w wircie, to Cocaine Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham go! Serio! Jest przepiękny i muszę mu skrobnąć cudny opis. Uwielbiam jego pyszczek, jest taki mega uroczy! I jaki jeździec? No oczywiscie, że ja, pierwsza go muszę przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzzieki za takie wyniki naszych koni oraz...
    ... laczymy sie z Toba w bólu w zwiazku ze znalezeniem rumaka na stanówke który jeszcze nie jest w virtualue xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, właśnie napisałam trening dla Carrery który byłam Ci winna za konsultacje ujeżdżeniowe ;) Bardzo przepraszam, że tyle to trwało! ;(
    Link: http://whk-anarkia.blogspot.com/2016/03/trening-carrery-summer-berry-stable.html

    OdpowiedzUsuń
  5. http://hk-saphira.blogspot.com/2016/03/white-chocolate-hann.html
    White Chocolate już boks ma, opis się pisze :)
    Na Nymphetamine więc czekam haha :D Bez spiny!

    Buźka,
    Avi

    OdpowiedzUsuń