Aktualności

* Startujemy na Virtual Stable Association, Liliowej Zatoce & Hipodromie Dynasty
* Przyjechała do nas klacz hanowerska - Petit Coeur, która po aklimatyzacji zasili nasze szeregi w skokach przez przeszkody.
* Zaktualizowaliśmy nasz katalog ofert. Zachęcamy do składania zamówień! Pojawił się również kalendarz, gdzie możecie sprawdzić planowane w Summer Berry wydarzenia i zawody.
* New! Bugatti zdobył swoją pierwszą *!

poniedziałek, 4 września 2017

6 ROCZNICA POWSTANIA SUMMER BERRY - SPÓŹNIONA IMPREZA.

Impreza miała odbyć się w rocznicę, czyli 6 sierpnia, ale przez moją nieobecność niestety to nie wyszło. Tak czy siak, jest teraz i mam nadzieję, że będziecie świętować razem z nami :)


Koniec zapisów - 10.09.2017, godz 12:00!!!

> Zawody <
> Rajd <

! Do loterii dołożyłam 4 nowe numerki ! 

5 komentarzy:

  1. Nic jeszcze nie doszło na skrzynkę, więc proponuje ewentualnie jeszcze raz zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się będę zgłaszać na raty bo tylko z dokoku mam neta, ale chcę do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, nie mogę przyjąć Twojego Krakatau na zawody ponieważ jest to mój Ciris Vayard, którego mam na stajni od 28.09.2014 roku. Wiem, że Krakatau miał wcześniej inne zdjęcia i stał na Liliowej. Nie chcę po prostu oceniać swojego konia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buuu przeoczyłam zapisy na zawody ;( szkoda... Nie zauważyłam że do godziny 12... Myślałam że się wieczorkiem zgłoszę...

    OdpowiedzUsuń