Aktualności

* Startujemy na Virtual Stable Association, Liliowej Zatoce & Hipodromie Dynasty
* Przyjechała do nas klacz hanowerska - Petit Coeur, która po aklimatyzacji zasili nasze szeregi w skokach przez przeszkody.
* Zaktualizowaliśmy nasz katalog ofert. Zachęcamy do składania zamówień! Pojawił się również kalendarz, gdzie możecie sprawdzić planowane w Summer Berry wydarzenia i zawody.
* New! Bugatti zdobył swoją pierwszą *!

czwartek, 10 sierpnia 2017

Co się dzieję u Boksi?

Cóż, trochę mnie tu nie było (i nadal nie ma), więc stwierdziłam, że napiszę kilka słów wyjaśnienia. Na wstępnie jednak zaznaczę:
Nie odchodzę z wirta i nie zawieszam stajni. 
Okres wakacji to czas, kiedy moja stajni podupada, nic się tu nie dzieje, a mnie praktycznie nie ma. Dzieję się tak co roku, co z resztą już dawno zdążyłam zauważyć i wiedziałam, że tym razem nie będzie inaczej. 

Zaczęło się od wypadku, którego doświadczyłam podczas wyjazdu w teren. Koń stanął dęba, przewrócił się ze mną (i w dodatku na mnie) do tyłu, a ja uderzyłam głową w korzeń. Nic przyjemnego. Na szczęście skończyło się tylko (albo aż) na wstrząśnieniu mózgu, przez które byłam jakiś czas wykluczona z czegokolwiek. Gdy się z tego wylizałam doszło mnóstwo obowiązków takich jak praca i stajnia, no i oczywiście jeszcze znajomi, których nie mogłam zaniedbać. 

Podejrzewam, że wrócę gdy zrobi się trochę chłodniej, a dnie staną się krótsze, więc bez obaw. 

Elvia - jeżeli jeszcze nie uporałaś się z galerią Valentino daj mi znać! To wyślę Ci fotki na maila ;) 
+ cały czas pamiętam o konsultacjach i ich druga część NA PEWNO POWSTANIE. 

To chyba tyle. Jak coś, cały czas jestem na gg - 31243133 ;) 

2 komentarze:

  1. No photobucket totalnie ze mną nie współpracuje :/ Więc poproszę te fotki na maila: crooked.young89@gmail.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. http://whk-anarkia.blogspot.com/2017/08/opis-pony-games.html

    OdpowiedzUsuń