Aktualności

* Startujemy na Virtual Stable Association, Liliowej Zatoce & Hipodromie Dynasty
* Przyjechała do nas klacz hanowerska - Petit Coeur, która po aklimatyzacji zasili nasze szeregi w skokach przez przeszkody.
* Zaktualizowaliśmy nasz katalog ofert. Zachęcamy do składania zamówień! Pojawił się również kalendarz, gdzie możecie sprawdzić planowane w Summer Berry wydarzenia i zawody.
* New! Bugatti zdobył swoją pierwszą *!

sobota, 24 czerwca 2017

Wyniki zawodów

Muszę na wstępie zaznaczyć, że jestem trochę zawiedziona :( Myślałam, że zawody losowane spotkają się z większym zainteresowaniem w związku z tym, że młode konie również mają w nich szanse. 3 zgłoszone stajnie? Słaby wynik. Tak czy siak o to rezultaty zmagań:

Klasa L:

  1. French Revolution | Homestead Stud
  2. FH Resurrected Me From Death | WHK Anarkia
  3. Sheez Sparky Lena | WHK Arisha 

Klasa P:

  1. Quasimodo | WHK Anarkia
  2. Rainstone | WHK Anarkia
  3. Honor | WHK Anarkia

Klasa N:

  1. Cascade | WHK Anarkia
  2. Memo | Homestead Stud
  3. Czarna Herbatka CT | Homestead Stud

Klasa C:

  1. Zutto Unmei | WHK Anarkia
  2. Imperial Mohamadia SA | Homestead Stud
  3. Oz | WHK Anarkia

Klasa CC:

  1. Emperador | WHK Anarkia

Klasa CS:
-
Klasa GP:
-


2 komentarze:

  1. A mi się wydaje ze tak mało stajni się zapisało, dlatego ze wymagany był trening, a mało kto ma czas pisać :) ja połowy swoich koni nie zapisałam, bo nie miały napisanego żadnego treningu w tym roku
    Czekam na drugą cześć konsultacji, są super <3
    Elvia

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się chciałam ucieszyć, że moje konie sobie tak dobrze poradziły w klasie P, ale potem zobaczyłam listę startową i spostrzegłam że są na niej tylko te 3 moje konie xDD Ale i tak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń