Aktualności

* Startujemy na Virtual Stable Association, Liliowej Zatoce & Hipodromie Dynasty
* Przyjechała do nas klacz hanowerska - Petit Coeur, która po aklimatyzacji zasili nasze szeregi w skokach przez przeszkody.
* Zaktualizowaliśmy nasz katalog ofert. Zachęcamy do składania zamówień! Pojawił się również kalendarz, gdzie możecie sprawdzić planowane w Summer Berry wydarzenia i zawody.
* New! Bugatti zdobył swoją pierwszą *!

piątek, 19 lutego 2016

Aktualności

Cześć kochane! 
Nie było mnie tu blisko 3 miesiące, ale wiadomo jak to jest - szkoła, stajnia i inne dodatkowe zajęcia. Podjęłam jednak decyzję o wstępnym powrocie, zmobilizowana faktem, że co niektórzy mieli chrapkę na moje konie. Tak więc jestem znowu i będę powoli sobie działać. Może nie tak intensywnie jak dawniej, ale jednak ;) 

W związku z powyższym proszę informować mnie o wszelakich zawodach i imprezach. 

Pozdrawiam, Boksi xx 

2 komentarze:

  1. Miło, że.Cię to zmobilizowalo ;) na http://spishipodromow.blogspot.com masz wszystko :) ~Hannah

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że.Cię to zmobilizowalo ;) na http://spishipodromow.blogspot.com masz wszystko :) ~Hannah

    OdpowiedzUsuń