Aktualności

* Startujemy na Virtual Stable Association, Liliowej Zatoce & Hipodromie Dynasty
* Przyjechała do nas klacz hanowerska - Petit Coeur, która po aklimatyzacji zasili nasze szeregi w skokach przez przeszkody.
* Zaktualizowaliśmy nasz katalog ofert. Zachęcamy do składania zamówień! Pojawił się również kalendarz, gdzie możecie sprawdzić planowane w Summer Berry wydarzenia i zawody.
* New! Bugatti zdobył swoją pierwszą *!

środa, 21 października 2015

Wyniki Loterii

Z góry chciałam Was bardzo serdecznie przeprosić, że tyle to trwało, ale miałam strasznie zabiegany tydzień... W każdym bądź razie konie już są i pora ogłosić wyniki :)
Niestety nie wszystkie kopytne znalazły dom. Borgia & Americano jak na razie zostaną w Summer Berry, ale prawdopodobnie (gdyby ktoś się jeszcze namyślił) będą na sprzedaż.

Nie przedłużając:

  • og. Espresso Dopio | GALERIA | 10.000hrs | Detalli 
  • kl. Vienna | GALERIA | 10.000hrs | Agness 
  • og. Chai Latte | GALERIA | 10.000hrs | Detalli
  • og. Breve | GALERIA | 10.000hrs | Agness
Gratuluję nowym właścicielom i mam nadzieję, że jesteście zadowolone ze swoich zakupów :)
Na wstawienie koni czekam do 1 Listopada. W komentarzu wraz z boksem proszę o podanie również wybranych rodziców. 

***
Za kilka dni (prawdopodobnie w weekend) ruszą zapisy na hubertusa. Jak co roku przygotowałam kilka atrakcji, co by odpowiednio uczcić dzień Św. Huberta. Szczegóły wkrótce! 

1 komentarz:

  1. Breve => http://estrellastud.blogspot.com/2015/10/og-breve.html
    Wybrałam dla niego Avalanche i Alternative Way

    Vienna => http://estrellastud.blogspot.com/2015/10/kl-vienna.html
    Dla niej wybrałam Hellfire i ogiera Bugatti

    Jeśli któreś z połączeń rodziców Ci nie odpowiada lub nie zauważyłam pokrewieństwa, daj znać, zmienię :)

    OdpowiedzUsuń